Besökare

Totalt antal besökare: Besökare idag: Besökare den här veckan: Besökare den här månaden:

måndag 13 februari 2012

Nej, nu flyttar jag vidare - tack för den här tiden!

Det är väl alltid så; den lille mannen blir förr eller senare uppköpt av det stora etablissemanget. Den här bloggen kommer i fortsättningen att hittas på ÖIS hemsida, under rubriken "Hedmans blogg #13", vilket jag ser som en ära. Dock missnöjd, såhär i efterhand, att jag sålde mig för ynka noll kronor.

Att läsa om mina tankar på Örgytes hemsida istället för här, där du tidigare har hittat denna unga blogg, ska inte innebära någon större skillnad för dig som läsare. Inläggen kommer inte ändra karaktär och jag kommer inte bli styrd likt en marionettdocka av ledningen för att göra reklam för Örgryte. Oroa dig inte för det. Det är nämligen helt och hållet min åsikt att en sprillans ny Örgryte-halsduk för 150:- är ett kanonpris såhär i vinterkylan. Gå och köp nu!

Skoja bara. Tror att du får den billigare än så.

Så hädanefter är det Örgrytes hemsida som ska stå som startsida när du öppnar datorn, för där hittar du mig. Fler anledningar än så behöver du väl inte?

/13

Här är länken till den nya bloggen och dess första inlägg: http://fotboll.ois.se/9525/Nyhet.aspx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar